هتلهای سه ستاره دبی
نوشته شده توسط : ادمین

هتلهای سه ستاره دبی

 

 

هتل الخلیج دبی (Al Khaleej) یک هتل سه ستاره معروف واقع در قلب دیرا در میدان آل ناصر و در نزدیکی خیابان بانیاس می باشد که هتلی مطلوب با بالکنی زیبا با منظره ای دیدنی از نهر دبی و خلیج فارس است.هتل آل خلیج دارای ۱۰۵ اتاق حرفه ای است که همه اتاقها سوئیتهایی بسیار راحت برای اقامت در تور دبی خرداد 95 هستند و تمام اتاق ها دارای امکانات خوبی مانند : تلویزیون ماهواره ای، مینی بار، حمام، محل نشستن با مبلمان چوبی زیبا هستند .

رستوران های متعدد این هتل مانند یک پیتزا فروشی انواع غذاها مانند پاستا و پیتزا را با سبک آشپزی ایتالیایی برای مسافران تور دبی آماده می کند و مهمانان می توانند یک نوشیدنی با طراوت را در یک کافه انگلیسی به نام دوک میل کنند و رستوران نهر انواع غذاهای آسیایی را در کنار موسیقی زنده و شرقی برای وعده های مختلف غذایی میهمانان تور دبی بهار 95 آماده می کند.بازار طلا,بازار ادویه جات,بازار مرشد,ساحل,فرودگاه بین المللی دبی و مرکز نمایشگاه بین المللی دبی با رانندگی تنها ۱۰ دقیقه با هتل الخلیج فاصله دارد. باشگاه گلف و قایقرانی دبی کریک (Dubai Creek Golf and Yacht club) نیز نزدیک هتل است.

سایر امکانات هتل الخلیج دبی:

پذیرش ۲۴ ساعته ،گاوصندوق، صرافی، آسانسور و سالن کنفرانس خدمات خشک‏‌شویی، آرایشگاه،سرو غذا در اتاق و پارکینگ و ...

 

 

هتل فونیکس دبی یکی از هتل های ارزان دبی اما با کیفیت بشمار میرود که افراد زیادی این هتل را برای اقامت تور دبی بر می گزینند. هتل فونیکس دبی در فاصله بسیار کمی از میدان نصر واقع شده و فاصله تقریبی آن با فرودگاه ۲۰ دقیقه و فاصله آن از بازار الغریر که از قدیمی‌ترین مراکز خرید دبی است و همچنین از بازار ادویه فروشان نیز ۲۰ دقیقه است.با اقامت در هتل فونیکس تعطیلات دلپذیری در انتظارتان خواهد بود. میهمانان تور دبی تیر 95 می توانند از امکانات رفاهی هتل شامل ماساژ , مرکز سلامت و آبگرم استفاده کنند. یک آرایشگاه در هتل فونیکس وجود دارد که شما می توانید از خدمات زیبایی آن بهره ببرید.این هتل دارای یک رستوران بزرگ است که انواع غذاهای متنوع با کیفیت عالی را به شما در تور دبی تابستان 95  ارایه می دهد. کارکنان مهربان و با دقت هتل با آشنایی با سه زبان انگلیسی ، روسی و عربی ، آماده خدمت رسانی به مهمانان تور دبی می باشند.

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: